My Photo

Hardworking Hijabi in the engineering rock world! Standing 4 Ft tall in a big scary world and SayAsUKaMakaN...:)

Tuesday, February 21, 2012

Jangan garang2 sgt yer...;)

Assalamualaikum.....
Wah sudah petang..
Yeay...;)
Saya suka bila dah hampir2 nak masuk jam 4 ptg ni...
Means a few hours to go home...
huhuhu...

Malam ni agenda-nya insyaallah sudah mahu mula belajar tajwid dgn mr. fariz...
Huhuhu...
Ustaz jgn garang sangat yer...
Nanti tido luar pulak...
Hahaha...

Biasanya saya yg garang bila nak ajar bahasa inggeris..
Tapi start hari ni sy mahu amik ruang dn peluang utk perbetulkan bacaan tajwid saya..
Walaupun sy pernah memenangi tempat kedua dalam tilawah al-quran masa zaman sekolah dulu tapi rasanya harus baaaaaanyaaaaaakkkkk belajar lagi..

Cemburu tgk wanita muslimah yang hebat dan bijak pandai.
Saya juga mahu jadi seperti itu.
InsyaALLAH...

Learning is a process...
And the process will never stop until u die...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Silalah tinggalkan komen-komen anda yg chomel, menarik,sweet dan ikhlas untuk saya baca..:)


Sekian, terima kasih...

I HEART YOU